woensdag 6 augustus 2008

Het huis moet een likje verf




Gisteren heb ik bij de Gamma verf gekocht voor de buitenkant van het huis. Aan de terrakleurige voorkant wordt/blijft het blauw, al is het nu wat donkerder. De achterkant, dus de patio en de erker, wordt iets lichter dan bordeauxrood. Daar hebben we cremekleurige bakstenen. Daar vond ik het donkerrood mooi bij passen.
Vanochtend ben ik dus begonnen met schuren, ontvetten, plamuren en toen de eerste laag verf erop. Ik heb de dubbele deur en een raamkozijn af. Dat vind ik genoeg voor vandaag! Ben ik toch bezig geweest van 8.10 uur tot 16.30 uur.
Attigu moest zichzelf zien te vermaken maar dat lukte goed m.b.v. de Wii.
Morgen ga ik niet verder want dan moet ik naar school voor de eerste studiedag van het schooljaar 2008-2009.

Zo was het:

3 opmerkingen:

* Daniëlle * zei

Mooi, zo met dat rode!

margret zei

Het wordt al mooi hoor!
Lekkere lichte scrapruimte heb je ook aan de andere kant van de ramen ;) .
(ging eigenlijk kijken naar jouw spiegeling in de ramen)

Anoniem zei

Strak in de lak zeggen de schilders ! Mooi gedaan !