woensdag 3 september 2008

De rechterhelft




Gisteravond heb ik in navolging van de online crop van eergisteren, een tweede LO erbij gemaakt. Ik heb graag een dubbele LO in mijn album; dan past het beter bij elkaar. Bovendien had ik nog meer foto's liggen. De foto maken was nog het moeilijkste want dat lukte me absoluut niet. De foto staat er scheef op omdat het blad enigszins krom is getrokken. Ook de stempelafdrukken van de rechterkant zijn daardoor lichter geworden. Nou ja... (zucht) als het niet kan zoals het moet, moet het maar zoals het kan. Normaal gesproken is dat niet echt mijn lijfspreuk maar deze keer moet het maar!
Ik heb de foto nogmaals gemaakt en dit keer is ie iets beter; ik heb 'm gauw vervangen dus.

Het gedichtje heb ik helaas vreselijk slordig geschreven; het kwam op als een van de symptomen van een virus wat op dit moment rondwaart. Ik moest dus heel snel schrijven want ik had geen kladpapier in de buurt. Dit is het en dan leesbaar:

Plaagbeesten komen bij ons feesten.
Rupsen en spinnen:
niets tegen te beginnen
Ook mieren kunnen aardig klieren.
Ik zou liegen,
als ik zeg: ik hou van vliegen.
Vervelende slakken
kruipen op alle takken.
Maar de hele stugge;
dat zijn de wespen en muggen!
Het is echt een last
maar ze blijven hier vast.

5 opmerkingen:

Anneleen zei

wat leuk
het gedicht is zoveel zeggend

Dilly zei

Meid wat een geweldige spread. Die kleuren super gewoon. Mooie journaling ook. Kortom ik vind hem een lust voor het oog.

Anoniem zei

Mooi kleurgebruik en de journaling in dichtvorm, vind het een geslaagde spread !

margret zei

Jouw journaling daar kan ik jaloers van worden, jij noemt het slordig, ik geweldig!
Prachtige LO ook

Fia zei

Geweldig ben er helemaal weg van, en wat heb je er een prachtig gedicht bij gemaakt!!!!
Super Anneke!!!