zondag 7 juni 2009

Copic multiliners


Voor de eigen tekeningetjes met Copic markers heb ik nu de Copic multiliners.
Waarom geen gewone pigment inkt pennen of permanent pennen?
Omdat die toch de neiging hebben om uit te lopen.
Je krijgt dan smoezelige randen omdat er zwart door je kleur heen zit.
Niet zo netjes, vind ik persoonlijk.
Bovendien wordt de punt van je Copic marker er vies van!
Nu heb ik dit setje pigment inkt pennen op de kop getikt; het is een B-set.
De B-set heeft de volgende diktes: 0,05; 0,1; 0,3; 0,5; 0,8; 1,0 mm.
Dan zitten er nog twee pennen in met een penseelpunt: BS en BM (brush, small, medium)

3 opmerkingen:

Renate zei

Fijn toch om zo'n mooi set pennen te hebben geniet er maar van.

Groetjes,
Renate

Dora zei

Ik ben benieuwd naar je creaties, maar het zelf tekenen vind ik ook erg leuk, dus ga ik zeker in de gaten houden!

groetjes Dora

Jacqueline zei

Ik ben ook heel benieuwd wat je ermee gaat doen. Ik houd je blog in de gaten:)