zaterdag 22 augustus 2009

Twee awards

Van Esmé kreeg ik deze awards. Esmé, ten eerste, zelf van harte gefeliciteerd met je awards. En dank je wel!!!



Noem 7 dingen waarvan jij denkt dat die interessant zijn voor de lezers, over jezelf.

1. Ik heb een hele lieve man en twee kinderen en twee kleinkinderen
2. Ik werk vier dagen in de week in het basisonderwijs in een combigroep 4/5
3. Wij hebben een vakantiewoning in het Sauerland.
4. Muziek is een andere grote hobby van mij.
5. Ik vind een Citroën Berlingo een fantastische auto
6. In het augustusnummer van Scrapbook Magazine stonden drie layouts van mij.
7. Mijn rooster voor dit jaar wilde niet lukken omdat het een combinatiegroep-rooster is. Dat is veel moeilijker in elkaar te zetten. Ik heb er vier dagen over gedaan!



Noem 5 dingen die je leuk vindt en die niets met scrappen te maken hebben:

1 Mijn man; mijn kinderen en kleinkinderen
2 Muziekinstrumenten
3 Pandora; Trollbeads; Tedora
4 Vakantie
5 CSI; House; Bones; NCIS; Numbers

Deze Awards geef ik door aan:
Ans; Dora; Margret; Natascha; Annette; Marcia; Corine
en verder iedereen, die ze nog niet heeft
want iedereen probeert haar blog zo leuk mogelijk te maken
en verdient deze awards alleen al daarom!

3 opmerkingen:

Ans Brunsman-Hagens zei

Leuk om dit alles zo eens te lezen, zo wist ik niet dat je 4 dagen per week werkt, dat is best zwaar, want thuis moet je ook het nodige werk voor school doen, laat staan de vergaderingen en de spreekuurtjes voor de ouders... Petje af voor jou, je hebt ook hele volle weken.....

Dora zei

Anneke gefeliciteerd met je awards, an danl voor het ontvangen. je zult het wel druk hebben zo de eerste week! Ik heb afgelopen week het Magazine geocht...meid wat gaaf! En wat zijn ze ook leuk, helemaal van jou, zo super, en verdiend!

Annette zei

Hoi Anneke,

Leuk dat je in sbm staat hoor en gefeliciteerd met je awards en ook meteen dank je wel;)

groetjes Annette