woensdag 18 augustus 2010

Mijn eerste canvas met Mixed Media

De maat is 25 cm x 25 cm. Het werkt heel anders; het canvas reageert (logisch natuurlijk) heel anders dan papier, waar de andere MMmetjes op gemaakt zijn. 

en verder nog drie MM's. 
De teksten zijn van mijzelf. Drie "elfjes" en een 'gewone' tekst.

Tuin
vol bloemen
en zoete geuren
Een warme zomerse dag,
thuis.

Vliegen
Vrij zijn
Vogels, vlinders, libelles
Zij kennen het geheim.
Verlangen!

Dansen
Muziek, ritme
Gratie, elegantie, passie
Kom, dans met mij
eindeloos...

Vlinders zijn niet uitgestorven!!
Er zijn er miljoenen.
als het hier goed is,
komen ze vanzelf



4 opmerkingen:

Sandra1968 zei

Leuk! De 1e (tuin) is mijn favoriet :-)

Groetjes, Sandra

Dora zei

ow ze zijn weer leuk, ik vind de silhouetten die je met de Sil uitsnijdt altijd super!

Jacqueline zei

Wat ontzettend kunstzinnig! Heel mooi. Ik heb ze allemaal even bekeken, echt super. Je zou dit op moeten sturen naar een tijdschrift, dit is zo lekker anders.

Ans Brunsman-Hagens zei

Zo apart, zoiets zie je verder niet, hierin moet je doorgaan An!!!