vrijdag 27 mei 2011

Doorgeeflayout 'Theepot?'

Op Scrapsite heb ik meegedaan aan een zgn. 'doorgeeflayout'. Iemand begint met een LO en de volgende maakt naar aanleiding daarvan een eigen layout. Natuurlijk mag verder niemand anders elkaars layouts zien. Grappig om te zien welke kenmerken overeind blijven en welke verdwijnen. Ik heb de LO gemaakt in de meivakantie maar ik kon 'm nog niet laten zien omdat nog niet iedereen klaar was. Maar nu dus wel!

Ik heb mijn LO de naam theepot gegeven omdat ik het op een theepot vind lijken. In werkelijkheid is het dus een waterkoker. Misschien dat ik 'm nog eens koop als ik teveel geld heb. Ik vind 'm zó leuk!!!

16 opmerkingen:

Tineke zei

Wat was je layout leuk geworden Anneke. Leuk om te doen toch zo'n doorgeef lo.
Je ziet, ik kan gewoon berichtjes plaatsen

mariska zei

Wat een leuk idee zeg!
En je layout is leuk geworden .
En die waterkoker is echt te gek!

Liefs mariska

Anoniem zei

Prachtige lo en waterkoker :)

Hetty zei

Wat en super leuke l.o. en ik zou
ook denken dat het een theepot is

gr hetty

Dora zei

Wat is die enorm leuk geworden!

Jacqueline zei

Die waterkoker is inderdaad super. Maar de LO ook. Jouw lootjes stralen altijd zoveel vrolijkheid uit.

Sandra1968 zei

Mooie LO!

femke zei

Heyhey

Wat een leuke LO..
leuk ok dat er op de foto eens geen mensen staan. Dat doe ik op de een of andere manier altijd..'
vind m echt heel mooi
gr femke

Kitty zei

Wat een leuk ding zeg! En wat een leuke layout!

UniqueJewelDesigns zei

Wat een leuke Lo,
en wat een leuk idee zo'n doorgeef LO. En die waterkoker! SUPER GAAF

Groetjes Petra

Anneke zei

Ik kijk ook altijd naar die leuke theepotten/waterkokers. Mooie kaart maakte je ermee!

Henriëtte zei

Wat een leuk idee zeg!!
Het is een leuke lo geworden....super gedaan

bmartes zei

Wat een superleuke layout! Ik kende het principe 'doorgeeflayout' niet maar als ik het goed begrijp is het net zoiets als doorfluistertje?
Gaaf!
Groetjes,
Arja

Lida zei

Wat is dat een gave layout
die je heb gemaakt super

groetjes Lida

Unknown zei

wat een leuke schattige layout!!!


fijne weekend!!!
groetjes carla

Marielle zei

wat een leuk idee zag een dgo, ik vind hem heel erg leuk geworden
Liefs marielle