vrijdag 13 juli 2012

Bloemen houden van mensen...


laat ze dus staan! Dit in tegenstelling tot de slogan 'bloemen houden van mensen, haal ze in huis'.
Tja... waarom? Zelf houd ik niet van bloemen in een vaas. Je kunt mij echt niet blij maken met een bosje bloemen. Ik heb datzelfde gevoel met vogels in kooitjes en vissen in een aquarium. Daar horen ze gewoon niet. Ik vind het een soort van zielig.
Voor deze AJ heb ik gesso gebruikt en een stempel van tulpen. De bloemen zijn zelf getekend en ingekleurd met pentel colorbrush. De washitape is zelfgemaakt.

4 opmerkingen:

jolande zei

Heerlijk kleurrijk en de tekst is helemaal waar..laat ze idd staan dan heb je er ook veel meer plezier van!!

Anoniem zei

Wat een leuke kleurrijke AJ, Anneke !
Je krijgt nu wat meer tijd om te kliederen zeker :)

femmoltje zei

Vind m leuk anneke..
en zo waar de tekst..

* Daniëlle * zei

Mooi! Ik hou wel van een bos bloemen op de vaas. ;-)