vrijdag 8 februari 2008

Thuis na operatie CTS

Vandaag heb ik (uit verveling waarschijnlijk) maar weer eens een nieuwe weblog gemaakt.
Het is de zoveelste in een lange rij van websites, weblogs, webwinkels en hyves.
Waarom slaat de verveling toe, dan?
Omdat ik thuis zit met maar één werkende hand.
Afgelopen maandag 4 februari ben ik nl. geopereerd aan CTS links.
Van een kant is het wel lekker: een paar weken niks doen.
Van de andere kant maak ik me zorgen, hoe het moet met het invullen van de rapporten.

Nou ja... een probleem voor de school denk ik.
De rapporten kónden nl. nog niet van te voren ingevuld worden omdat ze er nog niet waren.
En nu kan ik het niet meer!

Waarom deze weblog?
Ik zie bij het struinen over het WWW veel leuke blogs met leuke gadgeds en widgets.
Dat wil ik eigenlijk ook wel. Leuke dingetjes er op zetten.
Volgens mij is dat beslist kijkplezierverhogend.
Mijn weblog bij MSN heeft niet zoveel mogelijkheden wat dat betreft, denk ik.

Geen opmerkingen: