donderdag 31 juli 2008

Enkele 12" layouts van het laatste jaar

Nog steeds heb ik vrij maar ik voel me een beetje een dief van de tijd. Het is een dubbel gevoel: aan de ene kant denk ik: " Ga wat nuttigs doen!" Anderzijds heb ik het idee dat ik het ervan moet nemen, nu het nog kan. Maandag moet ik weer op school zijn.
Klas inrichten, vergaderingen, overleg enz. En tijd gaat nou eenmaal snel, dus voor ik het weet, zit ik er weer. Ik ben dan ook
lekker eigenwijs bezig met fotograferen, beetje veranderen hier en daar en uploaden. Deze layouts heb ik in het afgelopen schooljaar gemaakt. Ze stonden nog niet op de foto. Dan zijn er nog een paar boekjes, die ik nog moet doen. Wie weet... staan ze hier dadelijk ook.


1 opmerking:

margret zei

Anneke,
Ik vind je blog geweldig, wat heb je toch een leuke LOtjes gepost staan.
Ik hoop dat je komend schooljaar meer blogtijd zult hebben zodat je het naar wens kunt aanvullen.
Goetjes Margret