dinsdag 29 juli 2008

Zelfgemaakt album Madurodam

Tijdens de vakantie in het Sauerland heb ik dit album gemaakt. Ik had alle benodigdheden bij me. Lekker in de schaduw van onze nieuwe immens grote donkerblauwe parasol, heb ik menig uurtje zitten genieten aan onze nieuwe grotere maar vooral stevigere donkerblauwe Hartman-tafel. Geen aandelen, gewoon een fijne tafel!
De afmetingen zijn 21 cm x 21 cm. Gebruikte materialen: rood-wit-blauw-zwart (design) papier. Large daisy van Bosskut; stempels; Sakura Soufflé en Moonlight; Pigment inkt pennen. De stukjes sheet (colaflesje; distel; vogel) heb ik zelf getekend met Peel Off's permanent markers. Alles is ingebonden met de BIA.


4 opmerkingen:

Hanneke zei

Wat een ontzettend leuk boekje geworden, wat heb je toch een lekkere "ongedwongen" manier van scrappen, lekker losjes, hartstikke leuk!

Fia zei

Ik vind het zo'n leuk boekje, alle foto,s op een leuke manier verwerkt. Echt top Anneke!

Groetjes,Fia

Ageeth zei

Ow Anneke, wat is het een leuk boekje geworden. Helemaal top.

Patricia zei

Leuk boekje is het geworden zeg!!
Al met al een zeer geslaagd uitje met een gaaf zelfgemaakt scrapsel!!

Liefs Patricia