dinsdag 9 maart 2010

BOM 4 Mixed media


Weliswaar wat aan de late kant (rapporten gingen vóór) maar toch nog gelukt! De vraag bij deze BOM was min of meer of je modebewust bent en je van vrouwelijke dingen houdt. Dat heb ik er althans uit op gemaakt. Ik vond het wel een leuk idee om een bommetje te maken over mijn armbanden. Ik sta er mee op en ik ga ermee naar bed. Zo af en toe verander ik de kleuren. Soms heb ik er drie om, soms vier en soms vijf. Het is weer een mixed mediaatje geworden.

Allereerst heb ik het HEMA fotoblad roze geverfd en daaroverheen heb ik met witte 'wonderliner van Pelikan' krullen gemaakt. Met verschillende stukjes papier; stempels en pennen heb ik BOM 4 opgeleukt. Ik heb twee foto's gebruikt en die gecropt.

7 opmerkingen:

Hetty zei

Wauw wat is dit apart maar wel
heel erg mooi

gr hetty

Dora zei

Hij is weer gaaf, zo anders dan ik iets maak maar ik vind het zo enorm leuk!

Lenet zei

Ik vind hem weer geweldig!!

Fia zei

Hij is leuk Anneke, lekkere vrolijke kleurtjes.
Een genot om naar te kijken en helemaal jouw ding!!
Knap hoor!!

Groetjes Fia

Marian zei

Hoi Anneke..Oh, ik vind het toch zó leuk hoe je dit maakt!Geweldig leuk! Ik vraag me af of er ook een soort beginners-cursusje is om dit te leren..:D

groetjes,Marian

Dilly zei

Wat is deze ook weer leuk geworden. Ik zou niet weten waar te beginnen met zulke lootjes.

AnneCreatief zei

Leuk je hier ook tegen te komen!

Ik blijf je bewonderen om al je vrolijke werkjes!

I follow you ;-)

Annemieke