dinsdag 15 juni 2010

Lang weekend Parijs

Afgelopen donderdag vertrokken wij al vroeg voor een lang weekend Parijs. We hadden een hotel geboekt in een buitenwijk van Parijs. Alles was prima in orde en het was fantastisch, dat de trap naar de metro pal voor het hotel lag. Op nog geen 20 meter afstand. We hebben twee dagen door Parijs gezworven en het was helemaal leuk!!! Hier een paar foto's van de eerste dag: Paire Lachaise; Mont Martre met Place du Tertre en de Sacre Coeur. Het weer was (in tegenstelling tot de weerberichten) ook prima! Wij gaan zeker nog een keer terug. En uiteraard komt er een albumpje!



6 opmerkingen:

blogvanco zei

Aaaah fantastisch die foto's (en wat een strakblauwe lucht). Ik wil ook weer terug, haha

Dora zei

Ow Anneke wat een heerlijk weekend weg is dat geweest, wij willen ook nog graag naar Parijs, maar dan een week of twee en dan in het voor of najaar...en die foto's maken dat ik eigenlijk nu al wil!

Petra zei

Als ik die foto's zie en je verhaal er bij lees dan wil ik ook naar Parijs ;-))

Unknown zei

Ziet er mooi uit!

Jacqueline zei

Geweldige foto's! Die zijn zeer scrapable. Fijn dat jullie het gzo goed hebbengehad.

Peter's Planner blog zei

Heerlijk is Parijs ik ben in maart tijdens mijn verjaardag geweest en heb er ook zo van genoten Er is zo veel te zien dat een weekend t ekort is.

We gaan zeker ook nog terug.

Je foto´s zijn erg mooi geworden zo te zien.

OP mijn blog nu een super candy kom eens kijken.

Groetjes Scrapfanaat Peter