vrijdag 20 februari 2009

Drie kolommen

Vanaf vandaag heb ik ook drie kolommen op mijn Blog. Ik had het al een aantal keer gezien op andere Blogs. Dat wilde ik ook wel. Jolanda (van Scrapsite) had een mooie oplossing. Op de site die zij had gevonden, wordt stap voor stap uitgelegd mét illustraties wat je moet doen. Ik zat er een heel tijdje tegenaan te hikken maar het was een fluitje van een cent! Op deze site staat precies wat je moet doen.
De linker kolom is nu gereserveerd voor layouts en albumpjes.

http://www.threecolumnblogger.com

4 opmerkingen:

Ageeth zei

Wow dat ziet er mooi uit.
Misschien dat ik dan ook nog maar eens moet gaan stoeien binnenkort.

Dilly zei

Wauw Annek. mooi hoor die drie kolommen. Ik durf het echt niet, maar het ziet er super uit.

scrapdictive zei

Ziet er goed uit!
Ik zei toch dat het makkelijk was.

margret zei

Ik vind het heel mooi geworden, misschien moet ik me er ook maar eens in gaan verdiepen!
Jij hebt het in ieder geval al mooi voor elkaar :)