zaterdag 28 februari 2009

Even pauze... Luchtruim en Vliegen maar



Vanaf vanmorgen acht uur ben ik al bezig aan de rapporten. Ik ben best lekker gevorderd moet ik zeggen. Daarom mag ik van mezelf eventjes afleiding. Deze dubbele LO heb ik in de voorjaarsvakantie gemaakt. Het zijn foto's van op de kermis. Daarom moesten het wel hele kleurige LO's worden. Voor de rest heb ik aardig zitten freestylen. Dat vind ik naast strak toch wel erg leuk.
Gebruikte materialen: wit cardstock 2x; 2 Kruidvatvellen bewerkt met Glimmermist; kleine stukjes dessinpapier voor de schulpranden; roze Copic Marker voor de randen en pijlen; pijlen van Quickutz Revolution.

5 opmerkingen:

Ilonka zei

dat freestylen heb je leuk gedaan.
heel apart

Ans Brunsman-Hagens zei

Mooi gedaan An!! Heel mooi alles verwerkt tot een prachtig geheel!

Ellen de Boer zei

Wat leuk zeg! En ben je druk met rapporten..bleh!

Groetjes Ellen

* Daniëlle * zei

Leuk geworden, echt helemaal jouw ding! ;-)
Je blog is trouwens wel een beetje traag bij mij... komt dat toch door die albums die je geplaatst hebt?

margret zei

Mooi en kleurrijke LO's heb je gemaakt. Het plezier straaltr vanaf zo!
De traagheid valt bij mij mee hoor, de li kolom is met 15 sec. geladen, de rest gelijk