maandag 27 april 2009

Naar tuincentrum Overvecht

 
Posted by Picasa


Gisteren gingen we naar Overvecht. Dat is een groot tuincentrum in Utrecht. Voordat we daar waren, kwamen we langs verschillende bloembollenvelden, die in bloei stonden. Zeg maar 'ns dat Flevoland niet mooi is... eerst rijd je een stuk langs het IJsselmeer; dan via de Knardijk door de Oostvaardersplassen met z'n kuddes paarden en runderen en van daaruit de bloembollenvelden in. Echt een prachtige rit!!! Natuurlijk had ik mijn fototoestel bij me; dit moest ik absoluut vastleggen!
We wilden nieuwe balkonbakken hebben. Die hangen hier ieder jaar over de rand van de patio met hanggeraniums. De oude bakken waren zo lelijk geworden; die moesten nu maar eens vervangen worden. De geraniums waren óók nog in de aanbieding. Dat kon dus niet mooier! Al wandelend zagen we vazen met takken kunstbloemen: Magnolia's. Wij vonden ze erg mooi en konden de verleiding niet weerstaan om ze te kopen. Verder heb ik nog kaplaarzen meegenomen. Die vond ik ook superleuk! En daar zal zeker een LO van verschijnen t.z.t.

4 opmerkingen:

Ageeth zei

Ja als je het zo ziet, hebben we een prachtig landje !!

Ilonka zei

Hoi Anneke .Wat een mooie foto's.
Wat is het toch mooi he de lente. Je hebt er een mooie collage van gemaakt.

Groetjes Ilonka

Sapipzi zei

Wat een kleurenpracht he die bloembollen velden? Ik ben zeer benieuwd naar de Lo's die er weer van gaan komen!

groetjes Margo

Anoniem zei

Hi
Ja nu weet ik hoe je aan de takken bent gekomen. Ik vind ze erg mooi.
Heb niet naar je nieuwe bloembakken gekeken, maar dat komt snel wel weer.
Groet,
Anouk