donderdag 30 april 2009

Troy met zonnebril en pet


Vanmorgen vroeg was ik al aan deze LO begonnen. Dat was maar goed ook want vanaf 12:30 uur heb ik alleen nog maar voor de TV gehangen i.v.m. de aanslag in Apeldoorn. Ik was juist de laatste hand aan het leggen aan de LO toen Anouk belde met de vraag of ik het vreselijke nieuws al gehoord/gezien had? Natuurlijk hebben we meteen de TV aangezet en daar konden we de verschrikkelijke gebeurtenis zien en volgen. Wij vragen ons af wat zo'n man bezield heeft en hoe hij onschuldige mensen zoiets aan kan doen! Arme mensen en kinderen!!! Koninginnedag zal nooit meer hetzelfde zijn, ben ik bang.
Later heb ik me toch even van de TV los kunnen rukken, om een foto te maken van de LO.

Gebruikte materialen: Wit en lichtblauw cardstock; een mal met geschulpte cirkelrand; knoopjes, hartje en fotohoekje; ringen uit de gereedschapskist; broche van brilletje, vogeltje en sterretje; stempelset "Nostalgiques" van Rebecca Sower en bubbeltjesplastic; lintje. Verder pigmentinkt pennen en zilverkleurige Signo Uni-ball metallic.
Het brilletje was geel, ik heb het met Copic markers rood gekleurd.

13 opmerkingen:

Anoniem zei

Hartstikke leuk Anneke. Ik vind dat "extra" zonnebrilletje erbij helemaal gaaf, erg grappig.

Groetjes, Corine

Fia zei

Ondanks alle schrik is hij heel goed gelukt Anneke!!!

Wat een leukie en een lekker joch!!!

Dilly zei

Wat een mooie, vrolijke LO. Toch nog iets prachtigs op deze zwarte dag.
(Dilly, oud Apeldoorner)

margret zei

Stoere LO!
Leuk gedaan zo met dat geschulpte rondje en dat kleine brilletje...geweldig!

angelina zei

Super zeg! Mooie lo!!

groetjes Angelina

Willeke zei

Stoere vent en leuke LO :-)

Anoniem zei

Hij is erg mooi geworden vooral met dat zonnebrilletje

gr hetty

Anoniem zei

Wat leuk dat je allerlei, niet gebruikelijk , scrapmateriaal gebruikt hebt !
Wat is Troy toch een leuk manneke !

Anoniem zei

leuke stoere LO en foto van Troy.
Van de week een mini-zonnebril gekocht voor ons zoontje Firenzo van bijna 6 maanden...natuurlijk een foto gemaakt toen hij de bril op had! maf gezicht en die foto ga ik zeker ook scrappen.
groetjes Susanne

Ellen de Boer zei

Hahahha wat een stoere kerel!! Leuke Layout heb je ervan gemaakt!!

Groetjes Ellen

Ilonka zei

Whow. Deze is wel super gemaakt. Een stoere jongens Lay- Out.

Groetjes ilonka

Annette zei

Wat is ie leukkkkkkkkkkkkkkkkkk

groetjes Annette

Sapipzi zei

Wat een leuke en vrolijke LO!! En wat een stoere kerel is het!!

groetjes Margo