dinsdag 14 april 2009

Glaasje op... laat je... O.L.C. van Scrapcorner



Glaasje op... laat je...

Deze foto is gemaakt toen mijn nageslacht wat teveel ophad.
Ik vond de foto toch erg leuk!
Op de foto zelf heb ik een beetje zitten doodelen.
Het hoedje en het shirtje aangepast voor een beetje kleur.
Het witte vel cardstock heb ik behandeld met een glas en een Copic Marker.
Vanuit het midden heb ik allemaal cirkels gemaakt vanwege het kussen met hetzelfde dessin.
De rest is eigenlijk erg eenvoudig: kleine stukjes dessinpapier
als spiegelbeeld voor de foto om evenwicht te creëren.
Ondanks alle stukjes papier doet de LO daarom rustig aan.
De rand om de LO is van strookjes van 1 cm breed.

De sketch heb ik zelf gemaakt met Copic Markers

7 opmerkingen:

Ageeth zei

Hij is erg leuk geworden Anneke !!! Nu maar hopen dat ik nog wat inspiratie krijg voor die van mij :)

Ilonka zei

hoi Anneke, hij is heel apart zo met die blokjes. Erg leuk hoor!!!



groetjes Ilonka

* Daniëlle * zei

Origineel zeg!

Annette zei

hoi

hij is heel leuk en inderdaad toch wel een hele leuke foto

groetjes Annette

Hanneke zei

Heel erg leuk Anneke! Mooi gedaan met de blauwe cirkels en de doodles op de foto!

Claudje zei

ontzettend leuke sketch!!!

Arieke zei

Oh Oh... wat heb je nou gedaan met mijn leuke hoedje. Je hebt er allemaal bloemetjes op getekend. Verder een hele leuke lay out.