dinsdag 28 april 2009

Onze nieuwe inrichting



Dit albumpje heb ik vandaag afgemaakt. Ik was er al een hele tijd mee bezig. Er waren altijd wel weer andere dingen die voor gingen. Nu, met deze vakantie, kon ik eens lekker doorwerken aan dit albumpje. Het formaat is A5. Ik heb glimmermist en Copic markers gebruikt. Verder verschillende resten designpapier w.o. Basic Grey en Cosmo Cricket. De pijlen zijn van Quickutz Revolution; de large Daisy (in lagen) is van Bosskut en behandeld met glimmermist en glitterlijm van Marabu. De Sakura's heb ik ook gebruikt, m.n. de Moonlight en de Soufflé alsmede verschillende pigment inkt pennen. De gestansde letters zijn van Sizzix.

10 opmerkingen:

Ilonka zei

Hoi Anneke. Ik vind de slide show heel apart . het ziet er verzorgt uit. Met hele mooi dingen.
Een fijn dag.

Groetjes Ilonka

Ageeth zei

Wow Anneke, dat is mooi geworden daar bij jullie !!
Trouwens ook een heel leuk boekje

angelina zei

Wauw wat mooi zeg. geweldig! :)
groetjes Angelina

margret zei

Mooi hoor Anneke, leuk boekje geworden.

Anoniem zei

Mooi boekje geworden over een leuk interieur !
Ook de glimmermist-bloem is erg leuk....

Hanneke zei

Anneke, wat een ontzettend leuk boekje, vooral de zwart/wit/rood pagina's vind ik echt prachtig! Wat een gave inrichting heb je zeg!

Ellen de Boer zei

mooi boekje heb je ervan gemaakt! En wat hebben jullie een mooi interieur nu zeg!

groetjes ellen

Annette zei

Hoi Anneke,

Wat een leuk boekje en een heel mooi interieur daar zal je nog best vaak in kijken denk ik

groetjes Annette

Fia zei

Wat heb je dit leuk gedaan Anneke, altijd leuk om jouw teksten te lezen!!!
Het ziet er heel sfeervol uit bij jou thuis!!!

Dilly zei

Hoi Anneke, wat een prachtig boekje en wat een mooie inrichting. Wat een gaaf idee om van je nieuwe inrichting een boekje te maken. Je moet er maar op komen.